16 oktober 2010

Halvtid

Nu är första delen av dagen avklarad och jag kan äntligen sätta mig ner med en kopp kaffe. Grattishälsningarna har strömmat in på Facebook och telefonen har ringt hela tiden.



Till lunch idag blev det pannkakor. Leo surade först över att jag inte gjorde rosa pannkakor, men när jag upplyste honom att det blev glass till så blev han lite gladare. Men även fastän jag bara gjorde på 6 dl mjölk så blev det massor med pannkakor kvar som nu står i kylen. Det kanske blir kalla pannkakor med smör och socker till kvällsmat för mig, det är supergott.

Pannkaksparty med sylt och glass


Efter att jag diskat upp efter lunchen gjorde jag och barnen sällskap med Karro och Verra till ICA för inhandling av lördagsgodis. Och lite fick följa med mig hem också. En påse med ostringar med chili, de är mycket mumsiga.

Nu blir det till att dricka kaffe och läsa bloggar i väntan på att Kalle kommer över. Sen blir det full fart igen med matlagning, diska, duscha troll och få dem i säng. Jag gillar full fart.

Vad gör ni idag?

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...