19 oktober 2010

Harmoni

Jag vet inte riktigt varför, men den senaste tiden har mitt mående varit bra och stabilt. Inte ens tisdagar suger lika mycket längre.

Nackdelen med att må så här bra är att jag faktiskt blir uttråkad av det. Jag är så van att ha någon form av kaos omkring mig som jag måste styra upp och som tar all tid, att nu när jag plötsligt har en massa tid över så vet jag inte riktigt vad jag ska göra av den. Den senaste veckan har jag delvis fyllt den fritiden med att baka. Och jag funderar även på att komma igång med broderandet igen.

Och lägenheten har väl aldrig varit så väl omhändertagen som nu. Nu när jag har en massa tid och energi över så har jag tagit itu med lite i taget. Nu orkar jag göra mer än bara det nödvändiga.

Jag, vad kan jag säga mer än att för tillfället är livet faktiskt helt godkänt.

Lilith has found her happy place


Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...