19 oktober 2010

Pausevila

Tänk, det är tisdag och inget har gått åt helvete, om man inte räknar med att jag znoosade i 20 minuter i morse. Men vi hann i tid ändå så jag tror inte att det räknas.

Allt har flutit på idag, och jag börjar känna mig lite rastlös över det. Missförstå mig rätt, jag mår bättre än jag gjort på många år och vardagen fungerar bättre än jag sist kan minnas. Men jag är så van vid att nåt felar, så när det inte gör det känns det konstigt.

Lillebror kom över och lämnade passet så att jag kan hämta ut min beställning från Ellos i morgon med vinterkängor till mig och Maja och en tröja. Sen passade han även på att smaka på mina fantastiska kärleksmums jag slängde ihop också. Gud vad jag älskar att baka.

Han åkte lagom tills det var dags för mig att ge mig av och hämta trollen. Och nu är vi hemma och de spelar Björne och jag sitter här med en mugg kaffe och funderar på vad jag ska roa mig med tills det är dags att börja med maten. Lite matte kanske?

Och Leo var så söt. När vi kommit hem så fick de smaka kärleksmums. Medans de satt och smaskade var jag ute på balkongen och tog två bloss. När jag kommer in och ska hälla upp kaffe åt mig så kommer han ut med fatet jag lagt kärleksmums på och säger väldigt högtidligt: "Tack snälla mamma för kärleksmumsen, de smakade utsökt". Såna grejer kan jag leva på en hel dag.

Min lilla gullunge

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...