31 oktober 2010

Min blogg, jag väljer

Nu har jag fått två kommentarer från bloggaren som jag skrev om i tidigare inlägg. Anledningen till att jag väljer att inte publicera dem, är inte för att han inte håller med mig, för något av det underbara med Sverige är våran åsiktsfrihet. Däremot så vill inte jag ha något på min blogg som står för det osvenska, fördomsfulla och människoföraktande. Och ja, det är osvenskt att vara emot mångkultur enligt mig. För i Sverige har vi alla rätt att vara som vi är. Vi kan vara svarta, vita, bruna, heterosexuella, homosexuella, höger, vänster, i mitten. Vi kan vara kristna, judar, katoliker, icketroenden. Allt det här har vi rätt att vara utan att vara rädd att polisen ska komma och knacka på våran dörr och hämta oss för att vi är "fel". Därför anser jag att mångkultur är något vackert. Att dra till med enstaka exempel för att bevisa att det inte är bra och skadligt, visar på vilken nivå man befinner sig, och det är ungefär i sandlådan. Majoriteten av alla invandrare begår inte brott.

Jag kan också dra till med enstaka exempel för att visa på vad som helst. Jag kan bevisa att alla män är våldtäktsmän, för enligt statistiken är det fler män än kvinnor som våldtar. Jag kan bevisa att alla svenskar knarkar, för en del svenskar knarkar faktiskt och drar jag då upp tre exempel på missbrukande svenskar så bevisar det ju att svenskar är inte bra för de är knarkare.
Och så kan jag fortsätta tills jag bevisat att vatten är torrt och gräset är rosa i stort sett.

Hans statistik är väldigt rolig också och jag undrar vart han får alla siffror ifrån, det måste vara från samma ställe som SD hämtar sin statistik ifrån, för inte är det från SCB.

Därför väljer jag att inte publicera de kommentarerna på min blogg.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...