15 november 2010

Äntligen kväll

Jag vet ju inte riktigt om det har varit en bra dag idag. Eller jo, överlag så har det ju det. Men först var jag så trött på eftermiddagen efter jag var klar med allt hemma, ätit lunch och räknat matte så att jag var tvungen att gå och lägga mig, och blev liggandes till det var dags att gå och hämta hem trollen.

Och det var ju inga glada barn jag hämtade hem. Maja var trött och hostig och fick hysteriska utbrott på löpande band. Leo har en period av fyraårstrots som går ut på att han surar så fort han inte får som han vill.

Och så såg min eftermiddag ut. Nu har jag precis stoppat dem i säng och sitter och glor serier och smsar med sötnosen på msn. Så kvällen blir förhoppningsvis lyckad i alla fall.

Hur har ni haft det idag?

Tar kväll i myskläder

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Daniel sa...

Ledsamt när barnen e sjuka eller gapiga. Hoppas du får en skön stund för dej själv ikväll!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...