19 november 2010

I'm not dead

Även om jag har trott att det har varit nära. Jag har haft förkylningen från helvetet. Eller haft och haft, jag har den fortfarande även om det är bättre nu. Jag försöker i alla fall intala mig att det är bättre, för jag har aldrig varit så värst bra på att ligga i sängen och vara sjuk. Igår klarade jag av att ligga i två timmar i sängen innan det började att krypa i hela kroppen.

Och idag är det min absoluta hatdag, fredag när trollen åker. Jag förstår inte de föräldrar som tycker det är skönt med varannan vecka, jag kan inte tänka mig något värre. Jag vill ju ha mina barn hos mig hela tiden.

Idag blir det full fart. Fixa och dona hemma, sen till psykologen, sen ner på stan och till apoteket och även lämna in lite kvitton. Sen hem och fixa och dona lite till och sen fika med världens bästa Karro. Det är ju snart en vecka sen vi träffades.

Men först och främst blir det en dusch för att skölja bort det sista av förkylningen. Den ligger som en stor, klibbig hinna över hela kroppen.
Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...