08 november 2010

Kaos kaos kaos

Nu är det lite kaos inombords hos Lilith. För jag har börjat att prata med en väldigt underbar pojke. Han är söt, rolig och säger alltid rätt saker. Han får mig att le och må bra. Men, för det finns ju alltid ett men. Jag är rädd. Jag har så många dåliga erfarenheter så jag vågar inte satsa och öppna mig. Han kommer att få kämpa för att få mig att öppna mig, och våga lita på att han faktiskt är seriös och en bra kille. För skulle jag låta mig känna efter, skulle jag upptäcka en massa känslor. Men jag vågar inte det, inte än. Men jag hoppas att han kommer att få mig att våga.

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Linda sa...

Ta det lugnt bara. Låt det komma naturligt så kommer allt gå bra. Hoppas och håller tummarna för dig :) Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...