27 november 2010

Keep talking shit about me, you are making me famous

Jag har ju skrivit om vilket fint stöd jag har fått nu den senaste tiden med allt kaos som har varit. Alla har ställt upp, även folk jag inte har kontakt med så ofta. Däremot så är det en släkting, som jag trodde att jag stod nära, som inte har hört av sig en enda gång för att fråga hur det är. Plus att jag har fått veta en massa saker som hon sagt om mig och hur jag lever mitt liv. Jag kan tydligen inte göra rätt alls enligt henne. Och det här gör mig så ledsen. För jag vet att jag är en bra mamma, person och vän.

Samtidigt gör det mig förbannad att höra det snackas skit bakom ryggen på mig. Har du problem med mig så kom och säg det till mig. Säg det inte till alla andra och spela falsk och trevlig när vi träffas. Jag kan ta det skitsnack du säger om mig för det är just ingenting annat än skitsnack, men kan du ta när jag berättar fakta och sanningen om dig?

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Monica Andersson sa...

Hej! Ja du känner mej inte, men jag har läst din blogg en tid, och förstår inte att folk kan vara så elaka. Igår slog det mej, att du orkar med så mycket. Och du vill verkligen dina barns bästa. Det ser man på alla inlägg du gör. Så skit i din släkting och dumma kommentarer. Jag tycker att du är en toppenmamma/vän. Men jag vet att det finns konstiga människor i vår herres hage... Men bry dej inte. Var stolt. För du är jättebra som du är.
Ha en trevlig dag!
Kram/Monica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...