03 november 2010

Ny dag nya tag

Erkänn att ni är nyfikna på när jag är väckt i morse? Jag blev väckt av Maja samtidigt som alarmet ringde. Och Leo sov fortfarande! Jag känner mig som en helt ny människa. Så idag blir det verkligen full fart.

Jag ska hämta ut nya boxen och tobaken. Jag ska fixa och dona hemma och sen ska jag väl försöka beta av listan med saker som ska göras men som inte är måsten. Sen efter att jag har hämtat hem trollen från dagis och fritids så kommer Karro och hennes dotter över på lite halloweenfika. Vi firar inte halloween, men Leo ska fira det på dagis så Maja blev ledsen över att hon inte fick göra det, vilket jag förstår. Det är ju verkligen barnens högtid. Så då sa jag att vi kan ha halloweenfika här hemma, så ska jag passa på att plocka fram de få prydnader jag har här hemma medans hon är på fritids. Sen ska jag självklart göra en cola i min Soda Stream. Oh vad vi är kära i varandra.

Vad ska ni göra idag?

Med hopp om livet

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...