31 december 2010

Nu är dagen äntligen över

Eller ja, inte riktigt. Men eftersom trollen är på väg i säng så räknar jag dagen som slut.

Vi har haft jättetrevligt jag, trollen och lillebror. Vi åt god mat, god efterätt jag hade bakat och sen har vi bara slappat. Jag blev så trött efter maten att jag kröp i myskläder och lade mig i soffan under filten med en bok och låg där tills nyss.

Och trollen måste också vara trötta för de protesterade inte en enda gång när jag sa att det började bli dags att gå och lägga sig. Så att så fort de hamnat i säng ska jag starta mina serier tills det är dags att gå och lägga sig. Lillebror sitter vid andra datorn. Vad sociala vi är så här på nyårsafton.

Hoppas att ni har en bra nyårsafton oavsett om ni är ute och festar eller tar det lugnt med nära och kära.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...