30 januari 2011

Baka baka liten kaka

Jag sov jättebra i natt, men vaknade några gånger utan att veta varför. Men trollen väckte mig inte förens tio så jag ska absolut inte klaga.

Idag blir det fixa och dona. Sen skulle troligtvis mamma och Stefan komma över så jag ska försöka hinna med att baka också. Har gardinerna jag tvättade igår torkat så ska jag byta gardiner också, man ska inte ha julgardiner kvar när det snart är Februari.

Måste hinna med att göra veckomatsedel för nästa vecka också, så att jag kan gå till ICA i morgon efter att jag har lämnat Leo på dagis och handla det som behövs. Ska testa att veckohandla den här månaden istället för att månadshandla. Visst är det jättesmidigt att månadshandla och få allt hemkört och uppburet, men eftersom jag har trollen hela tiden så har vi ärligt talat inte plats för allt. Förra gången fick jag rensa ut två skåp som vi hade annat i för att få plats med allt. Så blir det inte allt för stor skillnad i pengar så kommer vi hädan efter att veckohandla istället.

Nej, nu ska jag sätta fart och göra i ordning mig och trollen så att jag hinner baka också. Hoppas att ni har en fin söndag.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...