22 januari 2011

Bus, tatueringar och trött

När jag satt och drack mitt kaffe så ringde Micke och sa att Peppe skulle komma över och då kunde han fylla i min tatuering med stjärnorna. Kaffet lyckades inte pigga upp mig, men det samtalet gjorde det. Så fram med dammsugare så jag fick dammsuget i alla fall, men tvätten är fortfarande kvar så den ska jag vika i morgon.

Vi kom ner och ungarna satte genast igång att busa. Sen kom Peppe och hans kompis och körde igång. Det var en tjej som blev tatuerad innan mig och det tog sin tid. Så klockan var runt sju när det väl var min tur och ungarna och var trötta och ville hem och i säng. Som tur är så tog det bara tio minuter att fylla i, och under tiden så städade ungarna efter sig.

När vi kom hem ville trollen bara ha frukt att äta så då fick det bli så. Och nu ligger de i sina sängar och jag sitter i myskläder under filten och tittar på serier. Armen gör ont och jag försöker komma på hur jag ska kunna sova i natt, eftersom det är den armen jag sover på.

Det blir nog inte sent för mig ikväll eftersom att jag är så trött att jag fryser så att jag skakar. Jag förstår inte hur ungarna orkar hålla igång som de gör, för jag är helt slut efter att bara ha lyssnat på dem en hel dag.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...