22 januari 2011

Den onda cirkeln

Idag skulle jag ju ta allting som jag hade hamnat efter med under veckan. Och det har gått jättebra. Jag har hållit igång och fixat och donat. Fram till lunchen. Jag hamnade i akut matkoma efter maten. Så nu sitter jag här med kaffe och hoppas att piggna till. För får jag det inte gjort så mår jag dåligt, och mår jag dåligt så orkar jag inte göra det, och då mår jag ännu mer dåligt och så fortsätter det så. Så jag hoppas att två muggar kaffe ska ge mig lite energi så att jag kan vika undan tvätten och dammsuga trollens rum och sovrummet. Jag tänker inte ens reflektera över att badrummet är i akut behov av en storstädning för då kommer jag må så dåligt att inget blir gjort.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...