24 januari 2011

På väg

Nu sitter jag på bussen ner på stan. Jag har inte tid hos frisören förens kvart i ett men vill ha lite marginal när jag ska köpa ny mobil. Jag har setat i en evighet och tittat på nätet men inte lyckats bestämma mig. Jag vill ju gärna känna och klämma också så att de ligger rätt i handen. Men jag har några jag är lite småsugen på.

När jag precis skulle stänga av datorn så ringde de om tvättmaskinen. De skulle komma och göra en inspektion. Jag har ingen aning om varför de gör det men det är väl för att kolla att det är indraget för el och vatten och sånt. Så vilken dag som helst nu så har jag min tvättmaskin.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

Anonym sa...

Du som påpekade om att jag skrev fel, för att påpeka att du också gör det: "suttit", inte "setat" :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...