27 januari 2011

Så har det gått en dag till

Nu förklarar jag det officiellt vara kväll!

Trollen ligger i sina sängar och det är relativt tyst där inne. Jag har duschat och krupit i myskläder och Rasmus samlar kraft för att komma in i duschen han också.

Jag har redan förberett tvättmaskinen för i morgon så det bara är att köra igång den på morgonen. Ska tvätta undan alla sängkläder som har legat i en halv evighet och sen efter det mina röda dukar så att jag kan byta i köket, för de behövdes bytas för länge sen.

Inte helt oväntat ska jag krypa ihop under filten och titta på serier innan det är dags för sängen. Och så ska jag ställa larmet för imorgon också för jag har inte tid att försova mig. Ska vara borta större delen av dagen så det som ska göras hemma måste hinnas med innan jag lämnar Leo på dagis. Hoppas att ni har en mysig kväll.

Saknar inte mitt långa hår alls, speciellt inte när jag duschar.
Och jag ser inte lika rund ut i ansiktet heller längre. Nöjd!

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Monica Andersson sa...

Sv. Det var roligt att höra. Det beror på dej i så fall. Du skriver så mysigt om vad ni hittar på. Du har väl ställt klockan? :-D God natt!
Nattiskramar Monica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...