01 februari 2011

Hur blir det idag

Idag är det en lite stressig morgon, för jag vet ju inte hur dagen kommer att se ut. Leo ska ju vara på sitt nya dagis halv tio. Men jag vet inte om han bara ska vara där någon timma eller om han ska vara där hela dagen och jag bara är med till en början eller om jag också ska vara där hela dagen eller nånting.

Så jag skyndar mig och gör så mycket på morgonen jag bara hinner eftersom att jag inte vet om jag hinner något på eftermiddagen. Däremot så vet jag att jag måste till Lidl. Har jag otur och de inte har den kyckling jag köper inne, så måste jag även till ICA. Skulle iofs behöva gå dit ändå och hämta ut min tobak som har kommit, men det kan vänta till i morgon. Jag ska bara försöka komma på ett sätt att få hem allt ifrån Lidl också. Jag tippar på att det blir hela ryggsäcken full och sen två kassar.

Nej nu ska jag fortsätta att fixa och dona här hemma.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...