02 februari 2011

Inskolning och tråk

Jag hade ställt in mig på att jag skulle få vara med Leo hela dagen på dagis idag. Han är väldigt blyg för nya människor och mammig. Men vad fel jag hade.

Efter bara fem minuter släppte han mig och gick och lekte medan jag satt på en stol och tittade på.

När det var dags för fruktstund så fick jag gå till personalrummet och dricka kaffe och där sitter jag fortfarande.

Leo kom in några gånger och kramades och sen gick han tillbaka till sin avdelning igen. Fast när det var dags att gå ut så ville han inte. Men jag mutade honom med att han får en klubba när vi kommer hem om han går ut. Jag vet ju att han kommer att ha jättekul när han väl kommer ut.

Och det verkar han ha för att han är fortfarande ute. Han har varit vid fönstret och vinkat till mig en gång och sen gick han och lekte igen. Så jag hoppas att jag inte behöver vara kvar i morgon. Men jag ska ta med en bok för säkerhets skull för nu har jag läst tidningen tre gånger och börjar att bli ruskigt uttråkad. Och röksugen är jag också. Bara ungefär två timmar kvar.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

Fejdan sa...

Tusen tack för tipset. Ska kolla upp Ventoline. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...