23 mars 2011

Allt på en gång

Ikväll kom jag på den briljanta idén att jag kan ju faktiskt vätska upp tjockkatten själv genom att använda en sån spruta man har när man ska spruta in medicin i munnen på barn. Problemet var ju bara att jag vet inte hur mycket och hur ofta han ska ha vatten.

Så jag ringde jourveterinären som var väldigt trevlig och sa att jag ska ge en full spruta en gång i timman. Men har han inte blivit bättre och börjat äta tills i morgon kväll då bör vi söka för då är det inte mask han har.

Vilken annan månad som helst hade det inte varit ett problem ekonomiskt. Men den här månaden behöver vi vårskor alla tre, Leo behöver en jacka och så måste jag köpa födelsedagspresenter åt Maja som fyller i April.

Så vad f*n gör jag om det är något annat än mask han har när alla veterinärer kräver kontant betalning?

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Emma sa...

Distriktsvetrinären här tar faktura och det minns jag att de gjorde i etuna med så kolla om de finns kvar.den låg bakom där rebecka bor där det finns träningslokal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...