08 april 2011

Favoritdagen på veckan

Äntligen är det fredag. Jag har sagt det förut men det är värt att sägas igen; fredagar är min absoluta favoritdag.

Idag är det dags för psykologen igen. Så jag tänkte att idag är en bra dag till att börja med mina promenader jag pratat om så jag tar en omväg dit och går förbi apoteket på väg dit. Så slår man ihop promenden på väg dit och på väg hem så blir det nästan en timma.

Men först ska jag lämna Leo på dagis, fixa och dona hemma och ringa och avboka mötet om stödfamilj. Solen skiner och det är fredag, idag ska bli en bra dag.

På bilden är det en väldigt morgontrött Maja i morse.


3 kommentarer:

Kalle sa...

Sådar mor, sådan dotter säger man ju och ser man Maja på morgonen så verkar det stämma. :-)

carola sa...

Hoppas allt går bra idag hos psykologen.
Jag har fått en ny kontakt då min är föräldra ledig.
en man och jag har aldrig gått till en man...pirrigt.

Önskar dig en trevlig helg

Maria sa...

Åh vilken mysig blogg du har =)
Ja ibland kan soc vara riktiga puckon men tack och lov finns det bra människor där också =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...