07 april 2011

Min gullungar

Mina troll har gemomgått nån slags personlighetsförändring, till det bättre, de senaste dagarna och det fick jag verkligen bevisat för mig idag.

Efter lunchen så diskade jag och hängde tvätt och sen kände jag att det inte gick mer, jag var tvungen att lägga mig.

Så i en och en halv timma sov jag gott medans trollen lekte fint ihop. Maja hade till och med varit duktig och tagit frukt åt sig själv och Leo istället för att väcka mig. Mina älsklingar. Hur jobbiga de än kan vara ibland så är det såna här tillfällen som gör det värt det tusen gånger om.


2 kommentarer:

Fröken M sa...

haha !!! LÄTT !! När ska jag komma ? ;)
Ha en mysig kväll !

Liie sa...

härligt med barn som låter en sova :)

sv: ja sånna dagar är riktigt grymt härliga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...