04 april 2011

Förkylningar, middagsbesök och lite shopping

Trots att det för närvarande befinner sig massor av rakblad i min hals så har det överlag varit en bra dag. Och eftersom att planerna blev ändrade och jag inte skulle åka runt halva stan så fick jag tid över hemma och skurade köksgolven hemma. Jag tänkte ta skåpsluckorna också, men med tanke på att jag blev halvdöd bara av att skura golvet så sparar jag det tills i morgon. Satans förkylning att trötta ut en.

När Maja kom hem så läste vi Ronja och jag tog en mugg kaffe för att vakna till liv innan det var dags att hämta Leo. Strax efter att vi hade kommit hem så kom lillebror över. Han skulle hem till Micke och Janna och titta på WM så jag bjöd honom på mat eftersom att han ändå hade vägarna förbi. Trollen blev överlyckliga, de dyrkar sin morbror Martin.

Passade även på att beställa hem en kul grej som jag har dregglat över ett bra tag, så om några veckor så kommer den. Vem har sagt att man inte kan shoppa sig lycklig? Klart att man kan, man måste bara köpa rätt saker.

Efter att Martin hade gått ner till grannarna så duschade jag Maja och gjorde i ordning trollen för sängen. När det hade blivit lugnt inne på deras rum så hoppade jag in och tog en dusch och kröp i myskläder. Så nu blir det serier fram tills det är dags för sängen.

Sist Martin var över på nyårsafton

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...