05 april 2011

Bara snooza lite till

Oh vad tungt det var i morse när alarmet ringde. Jag snoozade i 30 minuter innan jag tvingade mig upp. Rakbladen i halsen var kvar, men ett nytt fenomen hade uppkommit under natten. Bihålorna har förvandlats till något konstigt.

Morgonen var lugn, jag och trollen var lika sega. Skönt, då kunde jag göra dem i ordning i lugn och ro en i taget medan den andra slappade i soffan istället för att springa runt som en duracellkanin.

Efter att jag hade lämnat Leo på dagis så tog jag en promenad till Lidl och fyllde på förråden lite. Och för en gångs skull köpte jag inget mer än det som stod på listan. Det är ju som alla vet annars omöjligt att gå in på Lidl utan att hitta något fynd. Men eftersom jag väntar på att få hem en beställning jag gjorde igår så gäller det att hålla hårt i pengarna. Motivationen nummer ett till att inte slösa, ha ett mål inom en snar framtid om vad du ska göra med pengarna och hur mycket du behöver.

Nu ska jag fixa och dona här hemma sen blir det nog sängen med en bok. Jag mår pyton så vila är prio ett så att jag blir pigg nog till att baka det som är kvar tills Majas kalas.

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

carola sa...

här sov vi över:)
Maken hade ringt en halvtimme, jag undrade vad det var för idiot som ringer mitt i natten på en söndag....

ha nu en bra dag
kramisar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...