02 april 2011

Härliga lördag

Nu kommer ni nog att få en chock, men jag vaknade innan alarmet ringde. Jo, det är sant. Och det trots att jag råkade vara uppe lite för länge i går. Jag och Rasmus satt och pratade så jag glömde bort att ta min sömnmedicin och kom på det en halvtimma innan jag brukar gå och lägga mig. Så det var bara att peta i sig den och sitta uppe och vänta på att den skulle ge effekt.

Om en stund kommer mamma och hämtar Maja så ska de åka på loppis. Sen kommer hon tillbaka och hämtar Leo också så ska de sova där. Lycka! Rasmus och jag ska ha en helkväll med godis och Yatzy.

Klockan två har jag tvättstugan också, jag ska tvätta badlakan. Det vill jag helst tvätta där nere så att jag kan torktumla dem också, annars blir de hårda när de torkat om de får hängtorka.

Nu ska jag hälla i mig kaffet och sen ska jag göra i ordning Maja så att hon är redo när mormor kommer.

Redo för dagen

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...