14 april 2011

Toppendag

Vilken härlig födelsedags-dag vi har haft idag. Maja väckte mig vid åtta och då var det dags att gå upp och öppna presenter. Nog för att jag visste att jag hade valt saker hon ville ha, men att hon skulle bli riktigt så glad hade jag nog inte räknat med. Hon stod och hoppade och studsade och sprang runt runt.

Deras pappa kom strax innan de skulle äta lunch, och Maja fick mer paket. Även nu blev hon överlycklig. Och nog hade vi valt rätt alltid, både han och jag, för hon lekte med sina saker nästan tio timmar i sträck med undantag av när vi åt, fikade och hon gosade lite med pappa.

Men inte hann jag med att städa balkongen idag och plocka upp dynorna till utemöblerna inte. Jag hade ju fullt upp med att titta på när hon visade hur hon lekte med allt. Sen blev det tre omgångar med disk och tre maskiner med tvätt.

Nu har jag precis duschat henne och stoppat henne och Leo i säng. Jag väntar på att det ska bli lugnt där inne så att jag kan gå in och ta mig en dusch och krypa i myskläder och ta kväll.

1. Målarbok. 2. littelest pet-figur. 3. Littelest pet hamsterhjul med tillhörande pets.
4. Nya tuschpennor. Sen var det en Hello Kitty-figur som inte var med på bild.


Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

carola sa...

Pet shop går hem här också:)
Vilken härlig dag.

I morgon ska vi äntligen till husvagnen, som jag längtat.

Trevlig helg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...