15 april 2011

Veckans skratt

Jag fick en idiot efter mig på FB igår som skickade meddelande efter meddelande tills jag blockerade honom för att få vara ifred. Då började han använda sin sambos konto för att kunna fortsätta att skicka meddelanden.

Han hade lite åsikter om mitt föräldraskap, jag är tydligen ingen bra förälder enligt honom. Det var väl mest diagnosen och medicinerna som gjorde att jag var en dålig förälder. Jag har skrattat gott åt att en person tycker att jag ska tända av ifrån mina mediciner (hur man nu kan tända av när man inte är påtänd) och anser att jag är en dålig förälder när han själv inte har några problem med att umgås med aktiva missbrukare som har hemmaboende barn och inte anser dem vara en dålig förälder, samt att han gärna ger flickvännen en örfil när deras gemensamma barn är i samma rum. Men själv anser han att han är en bättre förälder än vad jag är. Jag har fortfarande inte slutat att le.


Världens bästa mamma, enligt mig och mina barn


Follow Liliths liv och leverne

3 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Men att folk orkar! Skönt att du kan ta det med ett leende i alla fall. FOlk har så mkt åsikter om andra att jag kräks ibland!

ha en skön fredag nu Kram

Heidi sa...

Fick mig också ett gott skratt! :P

Finns då f*n folk till allting! Klart du är bästa mamman till dina barn, inge snack om saken!

KRAM

Monica Andersson sa...

Jag håller fullständigt med dej. Du är en toppenmamma och gör allt för dina barn. Så han kan ta sej i arslet och dra åt helvete. Men när jag läste ditt inlägg blev jag oxå full i skratt. Han kan inte känna dej. Isf hade han inte sagt det han gjorde.
Ha en jättefin helg med dina små troll!
Kramar Monica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...