03 april 2011

Varför tänkte jag ens tanken?

Det gick inte riktigt som planerat med trollens ommöblering. När jag ställde allt som jag hade sett det i mitt huvud så skulle de fortfarande se varandra när de låg i sängarna. Så jag flyttade om men det var samma problem då. Och så där höll det på. Till slut hittade jag ett sätt, och det blev kanonbra. Nu är det enda som är kvar att göra att bädda Leos säng vilket jag måste vänta med att göra tills de kommer hem så att jag kan lägga på hans kisslakan, och sen ska jag dammsuga. Bilder kommer ikväll eller i morgon.

Jag har inte hunnit att kleta färg i huvudet än, får se om det blir gjort alls idag. Det tog så mycket längre tid än vad jag trodde att möblera om i trollens rum, och jag blev helt slut. Så nu sitter jag här med en mugg kaffe och försöker att få lite energi. Lyckas det så blir det färg i huvudet, lyckas det inte så lägger jag mig och läser ett tag.

Nu ska jag slurpa kaffe och läsa bloggar.

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Linda med Cazandra sa...

Sv: Ja, det är underbart med sol. Det var lite grått och trist här för en stund sedan men nu är solen tillbaka. Hoppas ni har haft en bra helg? Jätte fin blogg du har :) Kram Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...