03 april 2011

Ommöblering, hårfärgning och helvetesnätter

Om gårdagen gav mig energi så har natten tagit all den energin. Fy vilken natt.

Först hade jag svårt att somna, jag tror att jag såg fem avsnitt av CSI innan jag väl somnade. Sen vaknade jag efter bara några timmar och var klarvaken så då blev det några avsnitt till innan jag kunde somna om. Sen när jag väl vaknade i morse hade jag legat tokigt på nåt sätt när jag sov så hela ryggen värkte och jag kom knappt ur sängen. Jag känner mig helt död.

Idag blir det full fart. Jag ska först möblera om på trollens rum, för att de förhoppningsvis ska kunna somna fortare om kvällarna. Deras sängar står mitt emot varandra så att de ligger och håller koll på varandra och kommer upp så fort den ena gör något. Maja kommer upp och säger att Leo ligger och drar täcket över huvudet, fem minuter senare kommer Leo upp och säger att Maja ligger och leker med sin nalle. Så ställer man deras sängar så att de inte ser varandra så tror jag att de kommer att somna fortare.

Sen ska jag kleta färg i håret också tänkte jag. Det blir första gången nånsin jag färgar håret själv, så det ska ju bli spännande att se hur det går. Men nu när det är kort så tänkte jag att det kanske är lite lättare än vad det har varit när jag har haft långt hår.

Så jag kommer att ha fullt upp. Men nu ska jag fortsätta att lyssna på radio och dricka morgonkaffet innan jag kör igång.

Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

Therese sa...

Hej!! Gud vilken mysig blogg... Lägger till dig bland favoriter för här känner jag att jag vill läsa mer... Hinner inte nu dock... Underbart söta barn du har!!!

Hälsningar Therese

jennie, livet, vardagen och familjen sa...

sv: hehe ja det är ju alltid ett plus om barna helst av allt vill äta grönsaker, för det är det ju inte många barns om vill ;)

Jättefn blogg du har! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...