16 maj 2011

Härligt händelselöst

Idag har det varit en lugn dag, än så länge.

Jag var klar med det mesta hemma när det var dags att lämna Leo på dagis. Efter att jag hade lämnat honom så gick jag och mötte upp Karro och så gjorde vi sällskap till ICA. Jag handlade det som inte inhandlades på Lidl igår och sen hem igen.

Det enda som var kvar hemma att göra var att mala tobak och ta frukostdisken. Sen blev det lunch och vila middag.

Vaknade en timma innan Maja skulle komma hem, så jag hann få i mig kaffe och vakna till liv igen innan hon kom hem och vi läste ett kapitel ur Bröderna Lejonhjärta.

Och nu har jag precis hämtat hem Leo ifrån dagis och han sitter och mumsar påskägg som han fick av sin morbror Andreas men som vi glömde att ta med hem. Det hade de med hem igår.

Nu ska jag bara försöka att komma på något att fördriva tiden med tills det är dags att börja med maten om en timma. Allt är ju redan gjort hemma.

Prinsessan Leo


Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

BAMBI sa...

Hej! Tack för att du uppmärksammande mig på bilden. Ja, det är min gamla bild. Mycket irriterande när folk ska sno bilder så där och inte ens länka!

All The Music sa...

Vilken gullig prinsessa! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...