17 maj 2011

Vart tog min sömn vägen?

Jag vet inte vad som hänt, men jag har börjat att vakna flera gånger på natten. Jag som trodde att mina sömntabletter skulle göra så att jag sov. Men tydligen inte.

Så när alarmet ringde var det knappt att jag vaknade, och ändå låter det som ett brandlarm. Och det är bara tisdag, alltså tre dagar kvar tills jag får sovmorgon.

Nu har jag fått i mig kaffet, men kan ju inte påstå att jag är det minsta piggare. Och så har jag en hel dag i tvättstugan att se fram emot, klockan 10-14. Så inget vila middag blir det heller eftersom Maja kommer hem en halvtimma efter att jag tvättat klart. Hoppas verkligen att de kommer den här veckan och fixar min tvättmaskin och att det bara är något litet fel.

Solen skiner i alla fall, till skillnad ifrån regnovädret igår vilket gör att det i alla fall känns lite lättare.

Nu ska jag se till att göra i ordning Maja innan Leo ska få frukost. De är lika trötta som jag är, så det ska bli kul att se hur eftermiddagen blir.

p.s Glöm inte tävlingen om Bloggsvar som avslutas nästa onsdag.


Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...