28 maj 2011

Inne hos trollen

Förra veckan när jag var hos Karro så hade hon ett vardagsrumsbord hon inte använde som fick flytta hem till mig.

Frågan blev ju då var jag skulle göra av mitt vardagsrumsbord. Jag är nämligen en sån som vägrar att slänga saker som inte är trasiga, så det fick stå ute på balkongen medan jag funderade på var jag skulle göra av det.

Till slut kom jag på att det kunde ju stå inne hos trollen så kan de ha det som pysselbord. Plus att då kunde jag ju gömma alla fula leksaksbackar under bordet.

Trollen blev supernöjda och jag är glad att slippa pärlor under soffan och streck efter kritor på vardagsrumsbordet.


2 kommentarer:

carola sa...

Blev ju superbra.

Hoppas din lördag varit bra, vi har haft det lugnt och skönt.

kramisar och sussa sött

Daisy sa...

Hur ser bordet ut som du bytte till dig då?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...