29 maj 2011

Test

Blogger-appen på mobilen vill inte funka sen den uppdaterade till senaste versionen. Den stänger av sig när man ska publicera, vilket är så där lagom kul eftersom största delen av mina inlägg gör jag ifrån mobilen.

Så nu har jag testat att avinstallera och installera om för att se om det hjälper.

p.s Nu kraschade det inte förens det hade publicerats i alla fall. Hur ska jag överleva om jag inte kan blogga ifrån mobilen? Nån som har samma problem med blogger-appen för Android?

1 kommentar:

Monica Andersson sa...

Jag vet inte vad du har för telefon, men när jag använder mobilen skickar jag ett vanligt mail. Har gmail i mobilen oxå. Det är så bra för då hör jag när det kommer nya. Men några appar och Androider har jag inte. :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...