11 juni 2011

Kall mjölk och lat lördag

Vaknade vid nio och kände mig relativt utvilad, vilket inte tillhör vanligheterna.

Det verkar bli strålande sol hela dagen idag också, så jag har planerat in så lite som möjligt i den här värmen.

Jag ska in och ta en dusch och efter det blir det en promenad till Lidl för att handla mjölk och lördagsgodis. Jag fick ta mig en liten funderare när det gäller mjölken. Det är inte så långt till Lidl, men i Leos takt tar det sin lilla tid, och mjölken kommer att hinn bli varm. Så hur löser man det? Jo man tar självklart med sig en kylklabb så håller sig mjölken kall. Ibland är jag smart.

Annars blir det en väldigt lugn dag. Medan trollen äter lördagsgodis ska jag bädda rent, och i eftermiddag blir det några timmar i lekparken.
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...