08 juni 2011

Så var det det där med att komma på en rubrik

I morse var det segt att komma upp. Men efter att ha fått i sig de nödvändiga muggarna med kaffe så blev det bättre. Så pass bra att jag var klar med det mesta när jag skulle lämna Leo.

Sen blev det en promenad till Lidl och efter det hem och ta en dusch. Fast man kan ju undra till vilken nytta, eftersom jag nu tio minuter senare är precis lika svettig som innan.

I eftermiddag kommer familjeenheten på hembesök för att prata med barnen. Det är sista steget i utredningen om min ansökan om kontaktfamilj. Och så får jag besked nästa månad.

Nu ska jag ta hand om disken och städa badrummet innan det är dags för lunch, och kanske lite vila efter det. Men man vilar så illa i den här värmen så man är nästan mer trött efter än innan.

Leo morgonmyser

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Linn sa...

Vad skönt med en kontaktfamilj och lite avlastning! Jag hade en kontaktfamilj när jag var ensam med mina tvillingar och det var underbart. Idag bor jag med sambo och en tredje unge :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...