06 juni 2011

Som jag har längtat

Och nu är det äntligen dags; det är kväll. Min favorittid på dygnet. Då släpper man allt som har varit under dagen och kryper upp i soffan och bara slappnar av.

Och idag behövs det verkligen. Dagen har varit värre än alla tisdagar sammanlagt. Det går inte att beskriva hur det har varit. Jag trodde på fullaste allvar (nästan) att de skulle flyga ut ifrån balkongen.

Men nu har Maja duschat, de har fått tänderna borstade och ligger i sina sängar. Jag har krupit ihop i soffan och njuter av mina serier och av lugnet som har lagt sig över lägenheten som en gosig filt. Och i morgon är det vardag, tack och lov.
Published with Blogger-droid v1.6.9

1 kommentar:

erika(jyringen) sa...

låter som att vi har samma favorittid på dygnet :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...