07 juni 2011

Hipp hurra

Underbara vardag vad jag har saknat dig. Visst, det är väl inte det roligaste när alarmet ringer klockan sex, men hellre det än sovmorgon och bli väckt av att trollen bråkar.

Idag ska jag göra så lite som möjligt. Städade ju som en galning igår just för att jag inte skulle behöva det idag. Idag ska jag bara njuta av att vara ensam hemma. Och jag tror att trollen kommer att njuta minst lika mycket av att komma hemifrån ett tag.

Leo fick precis en gråtattack för att hans favoritprogram inte börjar nu, vilket det brukar göra så nu längtar jag ännu mer efter egentid och tystnad.

Nu ska jag ta och sätta igång här hemma så att Maja kommer iväg till sexårs.

Hoppas att ni får en härlig dag i solen.
Published with Blogger-droid v1.6.9

2 kommentarer:

Monica Andersson sa...

Ja! Där ser du. Det blev en bättre dag idag. Hoppas du får det skönt och gott med vila och god chokladkaka. ;)

Linda aka Javamorsan sa...

Jag njuter av min sista vecka med bara lillan. På fredag slutar skolan och sen har jag båda barnen hemma tills i augusti!
Det blir en utmaning det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...