01 september 2011

Mysdag

Näst sista dagen på veckan som alarmet ringer innan tuppen vaknat.

Idag blir det en mysdag med Leo. Han ska till frisören i eftermiddag, så jag tog ledigt åt honom hela dagen så vi får umgås lite. Jag brukar göra det då och då med båda trollen. Fast nu går det ju inte att göra så med Maja eftersom hon går i skolan.

Innan vi åker och klipper honom ska det fixas och donas hemma, som alltid. Sen blir det lunch. Det ska bli trevligt att ha lite sällskap vid matbordet, som omväxling.

Fick en liten shock när jag skulle logga in och Blogger har gjort om helt under natten. Det tar nog lite tid att vänja sig vid, men det blir nog bra.

Nu ska jag se till att de blir klara vid frukostbordet, och att Maja gör sig i ordning för skolan.


En heldag tillsammans med mitt mysmonster



Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...