29 september 2008

Efterlysning

Nu har jag gått singel bra länge, och trivts bra med det. Men nu vill jag inte vara det längre, men har ingen aning om hur fan man hittar någon. Så nu använder jag min blogg som kontaktannons. Stämmer det här in på dig så hojta till. Mailen är lilithdark@bredband.net Fast jag är rätt säker på att det är mest tjejer som läser min blogg, så har ni nån killkompis som är singel som stämmer in, så säg åt honom att hojta till.

Ok, här är mina krav:

  • Lång, minst 180 cm
  • Inte hålla på Hammarby (bara dåliga erfarenheter av bajenfans) och absolut inte Djurgården (idioter hela högen)
  • Rakad på huvudet
  • Minst 30 år
  • En jeans och t-shirt-kille utan att för den delen se ut som en slusk
  • Älska att sova sked
  • Han får gärna ha barn
  • Samma nivå på humorn som jag
  • Tatueringar är ett krav
  • Gärna någon piercing, men det är inget krav. Piercingar i naveln eller bröstvårtorna ska dock undvikas
  • En viss nivå av intelligens. Han behöver inte vara nån Einstein, men jag vill ha ett visst utbyte på samtal.
  • Han ska läsa böcker.

Ah just ja. En sista grej också, du ska vara snygg. Insidan är det som får mig att stanna, men det är utsidan är det som fångar uppmärksamheten.

Och så här blir det när jag bloggar efter att jag tagit mina sömntabletter :) I morgon kommer jag att ha djup ångest för det här, men jag tänker inte radera det. Varje gång jag känner att jag gjort bort mig, så ska jag läsa det här inlägget, och känna att vad för dumt jag än gjort, så finns det inget som slår det här :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...