02 november 2008

Pest eller kolera

Det har hänt något konstigt med mitt ansikte. Till höger av hakan har jag ett gigantiskt område täckt av små, små finnar och pepplor. Resten av ansiktet är lent som en babyrumpa, men just där ser det ut som ett katastrofområde. Och det spelar ingen roll vad jag gör så blir det inte bättre. Började fundera på om de ansiktsprodukter jag använder hade ett finger med i spelet. Men då borde ju huden ha reagerat tidigare och inte efter flera månader, och då borde det ju ha blivit lite här och där i ansiktet och inte allt koncentrerat på ett och samma ställe.
Tips på vad man kan göra tages tacksamt emot, för annars är jag rädd att folk kommer att tro att jag har böldpest. Blir svårt att få ragg då. :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...