03 september 2010

Måndagmorgon 30 Augusti

Nu är jag färdig med Inttu. Han har inte ens bett om ursäkt för att han stal ifrån mig och han vill inte prata om det heller. Han skulle ha hört av sig igår när han kom hem från sin mamma och pappa så att vi kunde prata om det. Men gjorde han det? Icke då. Så jag bad honom dra åt helvete och aldrig mer höra av sig till mig. Jag tänker inte särskilt högt om mig själv, men jag vet att jag förtjänar bättre än så.

Idag blir det full fart. Jag ska till andra sidan stan och handla kattmat. Sen ska jag till apoteket och hämta ut ny medicin eftersom mina tabletter blev stulna. Sen hem och göra månadsmatsedel och storhandla. Och sen fixa det vardagliga här hemma.

Och idag åker Martin hem, Rasmus kommer för att åka på onsdag igen. Så ja, full fart här hemma som alltid. Och imorgon ska jag baka frukostbullar, eftersom Leo tjatat om det. Men nu ska jag ge mig in i duschen och sen är det dags att ge sig av.

På språng ut i stora världen

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...