13 januari 2011

Där var sömnen

Ok jag ska aldrig mer gnälla över att jag inte kan sova ordentligt för det har ju sina fördelar det också upptäckte jag nu när jag fick sova ordentligt i natt.

Somnade relativt snabbt efter att jag gick och la mig och sov djupt hela natten. Så djupt att jag inte reagerade på alarmet som ringde i morse och vi därför försov oss nästan en halvtimma. Trollen hinner ändå i tid till dagis och sexårs så det var inte så farligt. Men Maja fick gå nästan direkt från sängen till frukostbordet och då äter hon inte ordentligt till frukost. Hon är som jag var när jag var liten som måste vara vaken ett tag innan hon blir hungrig.

Idag blir det att tvätta mellan 10-14 så inget vila middag för mig idag. Funderade ett tag på att flytta tvättiden till i morgon eftersom jag ändå inte ska till psykologen men när jag tittade i garderoberna så såg jag att det inte var en sån bra idé, det är nämligen rätt tomt på kläder där.

Sen ska jag fixa och dona hemma som vanligt. Kanske städa badrummet. Det är min plan varje dag; att städa badrummet. Men det blir aldrig av för städa badrummet är nog det tråkigaste jag vet. Men måste få det gjort innan tvättmaskinen kommer. Golvbrunnen är full med hår så vattnet rinner ut på golvet när man duschar.

Hoppas att ni har en bra dag.

Morgonmys på golvet

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...