15 februari 2011

FL är en outtömlig källa till underhållning


"Lilith Dark skrev 2011-02-15 14:04:30 följande:

Jag hoppas att du är ironisk när du jämför att runka med att vara otrogen. Ju mer jag surfar runt här ju större förståelse får jag för alla de stackars män ni hela tiden klagar på. Vad fan, om erat största problem i livet är att eran karl runkar nån gång då och då så ska ni vara väldigt tacksamma över det liv ni lever.

***** skrev 2011-02-15 16:55:13 följande:
Det handlar inte om det. Det handlar om att har man en partner förstör man det genemsamma sexlivet genom att runka."

Hahahaha jag trodde faktiskt inte att såna här människor fanns på riktigt. Som anser att onani är det samma som att vara otrogen och att man förstör sitt sexliv genom att onanera.



Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

carolinhe med H sa...

HAHAHAHAHAHA omg vad tragiskt, så vadå ska man inte låta sin partner onanera?! seriöst dem kan ju testa en gång och ligga brevid varran och onanera utan att ha sex hon skulle ju ba älska det till slut omg.. ja dööör av garv här nu xDDDD

Linda aka Tokmorsan sa...

Nu dog jag en aningen här. Klart man får onanera när man har ett förhållande. Det har ju inget med sexlivet att göra *asg*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...