16 februari 2011

Kisserier

Jag blev väckt klockan fyra av att Leo kom in och sa att han hade kissat i sängen. Gullungen hade redan bytt pyjamas och hängt den nerkissade pyjamasen över badkarskanten.

Så upp och riva bort allting från sängen och slänga in det i badrummet och sen bädda ner honom i min säng. Inte en chans att jag ställer mig och bäddar rent hans säng vid den tiden.

Precis när jag skulle somna om så var han tvungen att gå på toaletten. Precis när jag skulle somna för andra gången började han att sjunga. Klockan halv sex var han pigg så det var bara att låta honom gå upp.

Jag slumrade till ett tag i alla fall och vaknade lagom till det var dags att ge Maja frukost. Leo kommer att vara lagom kul i eftermiddag eftersom att han har varit vaken sen klockan fyra. Tur att jag hinner lägga mig och vila en liten stund idag innan Maja kommer hem, för jag lär behöva all energi jag har för att hantera Leo gissar jag mig till.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...