03 april 2011

Mitt i natten

Jag kan inte sova så jag gick upp och satte mig ute på balkongen och tog en cigg. Det är så varmt ute att man inte behöver jacka på sig, det räcker med en tjock tröja.

Ikväll har jag och Rasmus spelat Yatzy och han vann alla omgångar utom en. Sen har vi bara slappat. Jag är så otroligt avslappnad just nu. I morgon kan jag sova tills jag vaknar och inte tills jag blir väckt. De gånger mamma är snäll och tar trollen är guld värda. Det ger lugn för själen och tid att ladda batterierna.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

Jennie sa...

Visst skulle det fungera med att ta den ena ungen i sjal och den andre i vagn.

Problemet är ju bara att de kommer bli så jämngamla att detta skulle bli under så lång tid, och det klarar nog inte min rygg av. För att inte tala om vintertid när en fullt påklädd unge ska ner i sjalen, krångel krångel säger jag bara ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...