20 juni 2011

Äntligen kvällsavslappning

Den stora tröttheten har kommit över mig och ingenting hjälper. Min psykolog säger att den kommer att gå över när allt med trollens pappa är över och vi har en vardag som inte ständigt ändras och jag går och spänner mig över vad nästa förändring kommer att bli. Med tanke på att han inte ens kommer att börja ha dem över natten förens tidigast Januari när hans eftervård är klar så kommer jag att vara ett vrak ett bra tag till. Det känns ju lagom kul.

Idag har allting flutit på fint. Jag har fixat storhandlingen idag och den levereras i morgon runt lunch. Så när Maja slutade idag så tog hon och jag en promenad till ICA för att sätta in pengar på kortet innan vi hämtade Leo.

Eftermiddagen var som den alltid är. Jag fixade och donade det sista, Leo drack te och Maja var ute i lekparken ett tag. När hon kom in lekte hon och Leo med gubbar inne på rummet.

Och jag fick ett sånt fint pärlhalsband av Leo idag som han hade gjort på dagis. Jag blev jätteglad för han har inte gjort nånting sånt tidigare. Han gillar inte alls att pyssla. Och som en konsekvens av det är han sen med finmotoriken, eftersom han aldrig övar upp den. På hans tidigare dagis så gjorde de inget åt det, men på det dagis han går nu får han träna det, och så fick jag ett fint halsband han tränat på att göra.

Nu ska jag njuta av lite soffhäng innan det är dags för sängen. Maja har klipptid i morgon så de är lediga båda två, för den enda tiden som fanns ledig var sent på eftermiddagen så jag hade blivit jättesen att hämta Leo. Så de får vara lediga och jag får lite sovmorgon.
Published with Blogger-droid v1.6.9

1 kommentar:

Daisy sa...

Var gick han på dagis innan då?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...