09 oktober 2008

Trött

Eftersom hela planeringen blev fel igår, med mitt läkarbesök på morgonen, och skruttans läkarbesök på eftermiddagen så blev det inget gjort här hemma igår, förutom att rensa kattlådan och lite matlagning. Vilket gör att allting är kvar sen igår, och det måste jag ta itu med idag. Har redan rensat upp i köket, som såg ut som ett smärre katastrofområde. Nu är det bara resten kvar.

Och eftersom hela planeringen blev fel igår så blev hela jag kaos och gick omkring och bara vimsade igår. Sånt tar på krafterna, i alla fall hos mig. Så jag vill mest av allt bara krypa ner i sängen och sova några timmar tills det är dags att hämta småtrollen på dagis. Men det går ju inte, eftersom att hemmet skriker efter uppmärksamhet.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...