20 april 2010

Att shoppa sig lycklig.

Jag är inte så värst tjejig när det gäller shopping. Jag kan inte gå runt flera timmar och bara titta, eller prova 1000 olika plagg i olika affärer. Men idag shoppade jag mig lycklig. Två par jeans second hand och ett par nya skor för det underbara totalpriset av 509 kr. Maja shoppade sig också lycklig med Barbie och Hello Kitty. Det hela avslutades med lunch på McDonalds. Ok, det där sista var väl inte min idé om ett bra avslut på en dags shopping, men skruttan fick välja. Själv hade jag nog valt Kinarestaurangen.

Nu ska jag slappa lite med några muggar kaffe innan det är dags att hämta Leo på dagis. Sen hem, fixa middag till familjen och medans de äter ska jag cykla iväg och titta på när Rasmus har match i innebandy. Om jag smörar lite för Inttu ställer han säkert in mat åt mig i kylen som jag kan värma när jag kommit hem. Hoppas att ni också har en skön dag ute i solen.



1 kommentar:

jenny sa...

hej tjejen! hoppas ni har en fin kväll! titta gärna in min senaste grymma tävling! kram

http://jennyn.blogg.se/2010/april/tavlavinn-presentkort-hos-butik-stylish.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...