21 april 2010

Fel men rätt ändå


Det var inte inställning av Concerta tiden gällde idag, det var början på utredningen för ADHD. Och gud vad slut jag är i hjärnan för tillfället. Vissa moment kändes nästan fjantiga så enkla av dem, och i vissa moment ville jag bara kasta saker omkring mig för att det var så frustrerande. Men det sköna var att jag själv kunde avgöra när det var bra för idag. Och det var det efter ungefär en timma. Men jag ska tillbaka i morgon igen klockan ett för att fortsätta. Nu är jag så slut i huvudet att jag inte skulle kunna använda hjärnan ens om mitt liv hängde på det.

Mamma och Stefan är på ingång för att lämna en frysburk så att jag kan baka kärleksmums tills Martin fyller så då har jag en alldeles utmärkt ursäkt för att dricka lite kaffe, vilket klockan egentligen är för mycket för när det gäller mig. Men alla ursäkter vad gäller att få dricka kaffe är bra ursäkter.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...