02 februari 2011

Läskiga piller

I kväll fick jag ju ta av mina reservtabletter. Jag gillar inte.

För det första så har mina fingrar ingen som helst koll på vart knapparna är. Hälften av tiden går åt till att bort sånt som jag skrivit här och skriva om det så att det går att förstå. Bara det här lilla har tagit Mig20 minuter att skriva.

Det andra jag inte gillar med Stilnoct är den hemska smaken man får i munnen av den. Blir man törstig är det bara att glömma. Jag har upptäckt att lemon lime till soda streamer funkar men nu skulle jag inte klara av att göra en sån.

Det tredje jag inte gillar är hallisarna man kan få trots att de är nog så oskyldiga. Men det stör mig att jag vet att jag ser fel. Att saken jag ser egentligen ser ut på ett annat sätt. Eller när det känns som om nån ligger på mig även om jag vet att ingen är där.

Det är därför jag bara har dem som reserver.

Nu ska jag upp och göra knäckemacka för det funkar också att ta bort pulversmaken med. På väg ut i köket ska jag gå och titta till min skrutta. Hon gick från sval till brännhet på bara en kvart så jag till gärna ha lite koll på henne.

Jag önskar verkligen att hon inte behövde följa med i morgon men den enda jag kunde fråga om han kunde vara barnvakt kunde inte så jag har inte så mycket val. Men det kommer att gå fort på apoteket.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

cicci sa...

läskiga piller va ordet!!! Själv så drar man sig för att ta piller men ibland är det ett MÅSTE. kram C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...