24 maj 2011

God morgon gråa tisdag

Vilket tur att jag köpte ett paraply igår, för det ser ut som det kan behövas idag. Molnen är så gråa att de nästan ser mörkblå ut.

Idag blir det full fart. Efter att jag lämnat Leo ska jag över en sväng till Karro. Sen blir det en tur till ICA och efter det hem och fixa och dona det sista tills Maja kommer hem.

Hon slutar efter lunch idag eftersom att vi ska vara på ögonkliniken klockan två. Det gick inte så bra för henne på syntestet hos skolsköterskan, så hon fick en remiss till ögonkliniken så att de kan kolla upp om hon bara var okoncentrerad eller om hon har ett synfel. Men eftersom både jag och hennes pappa har det, två olika dock, så är det ju inte helt osannolikt att hon också har det.

Sen är det raka vägen därifrån till att hämta Leo och sen är det eftermiddag. Ska hinna med att tvätta Majas gympakläder hade jag tänkt också.

Nu ska jag säga hej då till fröken som håller på att få på sig ytterkläderna och sen är det dags att göra mig och Leo i ordning så att dagen kan starta.


Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...