18 juni 2011

Vardagslycka.

Vilken underbar dag vi har haft.

Efter lunchen diskade jag, och sen mutade jag trollen med en film för att jag skulle kunna lägga mig och vila en stund. Men så blev det inte, för så fort jag hade tänkt klart den tanken så ringde mamma och sa att hon var på väg.

Vi har haft en underbar dag ute på landet. Vi har ätit god mat, druckit kaffe och trollen tillbringade en hel evighet med att leka kurragömma.

Men det tar på krafterna för dem att vara ute och busa hela tiden. Så fort vi kom hem så var det bara att sätta igång att borsta deras tänder och göra dem redo för sängen. Och nu är det tyst inne på deras rum trots att de i vanliga fall inte ens börjat att göra dem redo för sängen vid den här tiden på lördagar. Själv ska jag mysa med serier, popcorn och cola.
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...